Nekad Den fina 740:tin | Whitelist ansökning [Vilgot_Dojan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Den fina 740:tin

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152264612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? MC Tobbe#6607

Vad är ditt födelsedatum? 5 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Anders Svensson han är 28 år. Hans intresse är bilar han har alltid gillat bilar enda sen han var liten. Han har sin pappa Fredrik som han inspirerats av när det gäller bilar. Anders har en bror som heter Pier. När Pier föddes med autism och down syndrom. Anders tar mycket hand om pier pga hans sjukdom. Men Anders kommer fortfarande bra överens med Pier trotts hans sjukdom. Sen har vi hans mamma Kerstin, hon har alltid stöttat han när han haft det svårt. Han är arbetslös och vill jobba med bilar. Han är lite blyg och när han är med vänner kan han bli lite utanför.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna ha ett roligt jobb som jag trivs med. Och RP upplevelsen blir mycket starkare när man blir whitelistad. Unive är också en väldigt strikt RP där alla följer reglerna så det hade varit kul om jag blev whitelistad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att unive är en seriös RP. Där alla följer de strikta reglerna. Jag har kört på denna server länge. Jag har Rpat ända sen jag var liten och jag tycker att jag är rätt bra på att Rpa. Sen så jobbar jag för det är det jag tycker är kul.

Hur hittade du Unive? Min bror spelade på servern så jag prövade och det var riktigt kul så nu har jag spelat ett tag på denna servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med Rpen är såklart att ha kul och att göra andra glada.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej just nu spelar jag bara på unive.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka