Nekad Den fina 740:tin | Medlem ansökning [Hampox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Den fina 740:tin

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199152264612/

Vad är ditt namn i verkligheten? Titus

Vad är ditt discord namn? MC Tobbe#6607

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2006

Berätta om din karaktär. Namnet på min karaktär är John och föddes den 2 februari 1983. Han bor med sin far Pär, mamma Karin och äldste bror Mattias. När han var barn var John lurvig och älskade att spela, han älskade fotboll och spelade fotboll varje dag. Han tog examen från sjätte klass med godkänd betyg. När han skulle börja klockan 7 separerade hans far och mor. Karin flyttade till Norge med Mattias och Pär och Johan flyttade till en förort till Stockholm. Pappa hittade ett jobb i Securitas och tyckte om det, ibland gick Johan på jobbet under dagen.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att RP upplevelsen blir mycket bättre och så vill jag ha kul tillsammans med andra. Och göra andra glada samt bidra till en bättre RP.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag började bli intresserad av att de flesta av dem är seriösa RP och har mycket arbete och du tar allt på allvar, vilket enligt min mening är mycket bra.

Hur hittade du Unive? Min bror spelade på unive och jag provade och jag tyckte det var skit kul så jag började också.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att göra andra och mig själv glad. Och bidra med en bättre RP jag vill också kunna utveckla min karaktär.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Jag vill ha seriöst RP eftersom att det är kul och jag har inte haft mycket tillgång till det när jag har sökt efter en bra RP server. Mitt mål är väll bara att ha kul och hjälpa servern växa.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Asså oftast men jag har separerade föräldrar och har bara möjlighet att spela hos en.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka