Nekad Den fina 740:tin | Ban överklagan [Raketeen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Den fina 740:tin

Icke Medlem
Meddelanden
96
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199152264612/

Ditt Hex-ID: 1100001470c75a4

Vad är din discord tagg? MC Tobbe#6607

Vem var det som bannade dig? Dripper

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallare

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? De tyckte nog att jag lallade när jag försökte hjälpa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var en mormor och ett barnbarn som skulle hoppa och ta livet av sig så jag försökte hjälpa till för securitas sa att de behövde hjälp och senare typ en minut så hoppade branbarnet vid sjukhuset ner från en typ väg. Och då påstår mormorn att jag puttade ner barnbarnet och då blev jag riktiggt arg på mormorn och då tror jag staffsen tyckte att jag lallade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban och jag skulle inte blivit arg för då hade jag nog inte blivit bannad.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har spelat på unive i 1 och ett halvt år ungefär och därför minns jag inte alla bans men många gånger har det varit när jag var ny och inte kunde reglerna och typ prata OOC men jag har lärt mig allt sånt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte behövt bli arg för att mormorn anklagade mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp att inte bli arg när någon försöker anklaga mig.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka