Nekad Demyrr | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demyrr

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
20
Användarnamn: Demyrr

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? jag vill söka till Räddningschef.

Vad heter du IRL? William

Hur gammal är du? 18

Hur många timmar har du på Fivem? 457 timmar

Varför vill du just bli chef på det jobbet? jo eftersom jag har testat mycket andra chef jobb som finns på andra servar och vill utveckla min kunskap och sådant för just detta jobb. har en del erfarenhet och gillar verkligen att rp och va med i stora scenarion. vill även ha detta jobb för att det måste finnas i denna staden.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? har spelat på många andra servrar där jag ser hur de har jobbat har även testat själv men inte varit chef, kollar också mycket på youtube och twitch där folk jobbar som det ochser hur de hanterar sitt jobb.

Berskiv din karaktär? min karaktär kommer vara runt 24 år gammal som vill och gör sitt bästa med det jobbet han har. han är väldigt framåt och vill allas allra bästa. han kommer även binda kontakter med folk han känner och gör honom glad. han lever även för sitt jobb. han försöker sitt allra bästa och vill att alla ska ha det bra.

Hur ofta kommer du vara inne? är inne varje dag ifall jag inte är bortrest eller något liknande.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? det är klart jag skulle. jag skulle jobba mig uppåt och göra mitt bästa och göra det bästa för staden. gillar att spela på denna eftersom det är mycket att göra appropå att det är många som är inne.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? spelade mycket på grannkomunen och swedish knight. nu spelar jag dock bara på Multistaden.

Har du läst våra Regler? har läst alla regler klart och tydligt och känner igen de flesta regler från andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka