Accepterad Demyrr | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demyrr

Icke Medlem
Meddelanden
160
Reaction score
20
Användarnamn: Demyrr

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Demyr0122/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: ^2 Demyrr

Vad är din discord tagg? Abdi#7420

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Bannad från dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Tror dem bannade mig eftersom jag tog betalt i swish från personer så att dem kan komma in i mitt gäng. Trodde detta var okej ifall man donerar de man får till servern. Frågade även en Head Mod detta och han bekräftade det och sa att det var okej. Sedan snackar vi i dc med staffteamet och han nekar det. Tyckte det var dåligt gjort av honom och nu vet jag vem han är. Men förstod att jag gjorde fel och ja är ledsen för att jag tog betalt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Fick ingen förvarning eller något dem bara bannde mig liksom. förstår att jag gjorde fel men en förvarning eller att någon pratar med mig hade uppskattas men ni sköter erat jobb som ni vill!:)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej den var helt rätt enligt mig eftersom jag bröt mot en stor regel som är fullt förståelig. kommer aldrig att upprepas igen och kommer aldrig behöva skriva i forumet i en banöverklgan o de är jag säker på:)

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har knappt varit bannad om jag inte minns rätt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja hade kunnat gjort det mycket bättre. Borde inte tagit betalt och borde ha tagit kontakt med någon donator ansvarig osv. men gjorde inte det eftersom jag trodde det var okej. Men borde kanske tagit reda på mer eller frågat några högre uppsatta i staffteamet som även står för vad dem säger.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig att man inte kan lita på folk i sin närhet och att ta reda på mer och inte ta betalt inom swish. för de blir metagaming som fan och de blir inte bra alls.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka