Nekad Dempo | Whitelist ansökning (Simon)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dempo

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198009564083

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? Dempovich#2926

Vad är ditt födelsedatum? 8 Mars 1989

Berätta om din karaktär. Dempo Cop är en 31 årig kille som inte har haft det alltför enkelt i sitt liv. under sina unga år flyttades han mellan olika fosterhem pga föräldrar med missbruk och levde ett kriminellt liv. Bilar var hans räddning då han kunde lägga sin tid på dom istället för att hänga med hans bekanta som följde den kriminella banan och dom flesta har åkt in eller mist livet!
Dempo har ett stort intresse för bilar och vill försöka få jobb inom bilförsäljning eller att modifiera bilar och skaffa sig en fin samling unika och snabba bilar, samt skaffa sig ett fint hus med rejält garage!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är seriös när det kommer till RP och vill lära mig det ännu mer! Jag vill även kunna ansöka om WL jobb vilket gör att man får fulla upplevelsen och kunna spela ut spelet och RP på högsta nivån. Jag tycker det är hög bland folket som spelar här. Jag vill medverka till att hjälpa till med bra RP för hela servern, mina vänner och alla jag möter. Känner att jag vill lära känna karaktärer bättre, få en djupare vänskap och connection mellan diverse karaktärer.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att det känns som att det är en väldigt seriös svensk RP server med mycket aktivt folk på!

Hur hittade du Unive? Sett servern en del via twitch och youtube då jag kollat runt efter bra svenska RP servrar!

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt RP är att vara så seriös och ha så roligt som det går i staden. skaffa ett WL jobb och ha skapa en bra upplevelse för mig, vänner och andra karaktärer i staden!

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Spelat lite SKRP men denna server erbjuder ett bredare utbud av RP i mitt tycke!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka