Dempa swe | Ansökan till staff [Eprox]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    3
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dempa swe

Icke Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
0
Användarnamn: Dempa swe

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad heter du på discord? Dennis.swe#1367

Ange ditt födelsedatum 25 Februari 2007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? 4 på kvällen till 10 på kvällen
på helger 12 på morgonen till 1 på natten

Berätta om dig själv jag brukar spela

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle hjälpa så många som möjligt kolla ban överklagningar jag skulle inte rpa så mycket. Jag skulle ta mycket support

Hur länge har du spelat på Multistaden? 6 juni

Vad är det som får dig att vilja bli staff på just Multistaden? det värkar roligt och det käns som det behövs mer staffs för det tar lite tid att få hjälp på report eller support så jag skulle hjälpa så många som möjligt

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? man skulle ta reports och ta support och bana alla som lallar och inte kan bete sig eller rpa

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit servervakt och jag har en kompis som är Staff så han har lärt mig kommandon och sånt

Hur goda kunskaper har du gällande staff-kommandon? jag kan dom flesta

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? jag spelar inte på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag har skrivsvårigheter

Senast ändrad:
Lycka till dennis! Vet att det kanske är lite skrivet, Men förstår att du har skrivsvårigheter. Hoppas du får en chans endå :)

Vet om det Dennis att du har skrivsvårigheter och du inte skriver så mycket för det men riktigt kul att du försöker ändå att bli Staff ❤️

+rep enligt mig så ör det en bristfällig ansökan men vet såklart om dina svårigheter men lycka till

+rep riktigt fin ansökan, de gör inget om man har skrivsvårigheter. Du försöker ju iallafall!❤️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka