- Meddelanden
- 119
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 997 — Övrigt
Anledning: terrordåd på stream
Personal: manualcheckednew
Datum: 2026-05-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag såg personer helt linade utanför polisstationen och jag hade tröttnat helt på unive samt var väldigt arg då nån hade snott våran patent utan godkännande och den försvunnit ur garaget flertal gånger...
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar fullt ansvar för det jag har gjort och jag ångrar det verkligen. Jag vet att det jag gjorde var fel och jag önskar att jag kunde ta tillbaka det, men det går inte. Det enda jag kan göra nu är att lära mig av det och visa att jag kan göra bättre ifrån mig. Om jag får en till chans kommer jag göra allt jag kan för att bevisa att jag har förändrats och att det inte kommer hända igen.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att när man är trött, irriterad eller arg ska man inte ta snabba beslut. Istället för att ta en snabb p ban borde jag bara ha tagit en paus från servern och väntat tills jag kände för att spela igen. Då hade jag hunnit lugna ner mig och tänkt igenom allt innan jag gjorde något som jag senare ångrade.
Varför ska vi ge dig en till chans? jag är igentligen en problemfri spelar som inte gör många misstag men jag gjorde en tabbe som jag ångrar och hoppas att ni kan förlåta mig så jag kan börja roleplaya på unive
Har du bevis som stödjer din överklagan? nope!
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja