Nekad Demonbree | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demonbree

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? !Lullish#5502

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär är 22 år gammal o har länge vart kriminell, när han var ung i typ 14 års åldern så hade han e farsa som var alkolist o en mamma som inte levde längre. Hans pappa drack hela tiden o sen så hänger Zaki [Min karaktär] med folk han inte bör hänga med, Zaki fick ett erbjudande på 500k att han skulle döda en person. Han fick vapnet som då var en glock 17 o letar upp grabben han skulle döda, han hittar Ture [Offret] och skjuter direkt när han ser, han träffar Ture i hjärtat o folk ringer polisen direkt när dem hör skottet. Ture klarar sig men Zaki går tbx till grabbarna som han fick vapnet av o säger att han misslyckades, grabbarna blir arga o riktar tyngre vapen på Zaki [Ak-47] o grabbarna trycker av knappen på vapnet. Där med är Zaki AVLIVEN.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att hjälpa folk som e nya, vara trevlig och även inte bara skjuta utan göra en social rp utan rollspelet. Zaki kommer att vara trevlig mot alla som e trevliga mot han men om nån har attityd eller slår han så får dem ta konsekvenserna o kanske få en varning med en glock mot huvudet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ej ska spela bara för o vinna hela tiden utan att dem kanske också ska vinna ibland, man ske ej häller spela för pwg 2 då de e tråkigt för den som gör de o för alla andra.

Hur hittade du Unive? jag fick en inv till unive o nu e jag här o ansöker till medlem, ska också köpa krim i framtiden då jag rpat som krim väldigt länge på andra servrar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka