Nekad Demonbree | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Demonbree

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Vad är ditt discord namn? Lullish#5502

Vad är ditt födelsedatum? 4 Juni 2010

Berätta om din karaktär. Lucas uppväxt har vart sådär, han hamnade lite i bråk i skolan o blev också mobbad en stund i skolan tills han var 15 år. Han började med skit o hans mamma o pappa kunde inte ta hans om Lucas. Lucas ville ha pengar, han börjar med att sälja små saker som vape men de var inte tillräckligt med pengar han fick av de satt han började med cigg o fick en del av de också. Lucas har nu sålt cigg o vape i 1 år så han e 16 nu o har ganska bra med cash. Lucas vill levla upp en gång till satt nu börjar han med stora grejer som hasch o provar också skit som han inte bör. han provar skjuta med pistoler o sälja kokain o hasch o även meth. Han e nu 17 år o står i centrum o bara röker hela dagarna o väntar på leveranser. Men senare i tiden börjar han komma på bättrings vägen o börja med musiken o tjänar pengar på de ist för att sälja droger. Detta är Lucas uppväxt!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer inte bara skjuta o sånt när jag köpt krim utan kommer häldre vara med poolare, åka runt i bilar o chilla. eftersom jag ska rpa som rappare så kommer jag att stå vid bilfirman o rappar för folk eller så kommer jag att stå på piren o rappar för mina poolare där. kommer bidra med mycket social rp!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte bara ska spela för att vinna ett scenario utan att låta den andra vinna ibland.

Hur hittade du Unive? var med i dcn o kollade på philips video när han åkte runt i noclip o kollade påå spelare när dem spelade o de såg kul ut satt aa kommer nog börja spela här 😀

Tillbaka