Nekad Demon_ | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demon_

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Demon_

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi Hassan och är 24 år och kommer från Sverige och har haft en tuff uppväxt i sitt liv när abdi var 5 år så gick hans pappa bort och han behövde försörja sig själv eftersom hans mamma Inte hade så mycket pengar så när abdi kunde jobba så sökte han till flera jobb men kom inte in på något av den jobben så han valde att gå den dåliga vägen i sitt liv och började med det kriminella som skulle sätt . För hans liv och han levde ett bra liv trodde abdi men det han kvar visste var att det inte skulle sluta så bra i framtiden han har gjort mycket dåliga saker och har nu suttit i fängelse i flera år och för någon vecka sedan så kom han ut men då valde han att fortsätta med det kriminella så juste nu så har abdi valt att chilla lite och inte göra för mycket saker som kan ställa till det för han

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra men en bra rp nivå och se till att servern håller en bra prestanda och sedan så det unge förekommer något dåligt på server om jag ser någon göra något regelbrott så kommer jag ta clip och vissa till staffs

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid behöver vinna och att man inte bara ska gå för att vinna

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna och förstår alla regler., meta gaming., power gaming, fearrp, combatlogging, vdm, rdm, suntförnuft och socialrp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp i över 2 år och har mycket erfarenhet och jag har en hög rp nivå och inte lallar på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka