Nekad Demon_ | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demon_

Medlem
Meddelanden
107
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? Demon_

Vad är ditt födelsedatum? 16 November 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi hassan och är 23 år gammal och har haft hen tuff uppväxt med att hans pappa tog livet av sig när Abdi var 3 år gammal och hans mamma har inte haft så mycket pengar under sitt liv så abdi har fått söka jobb tidigt i sitt liv för att kunna försörja sig själv och hans famlilj på ett bra sätt. efter det så kom abdi in i krimialliteten när han var 20 år gammal och levt ett tufft liv och varit ute och sålt droger,vapen mm. OCh så har abdi haft mycket problem med polisen och suttit inne några gånger för vapen brott och försök till fritagning och sedan så har han hammnat i fängelse för att han har sålt droger och polisen kom förbi precis då. Sen i nulägget så har abdi mest bara tagit det lungt och chillat lite med det kriminella

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ha en bra rp nivå och göra så server bara blir bättre samt inte förstöra för andra på server och om jag ser någon som gör något fel så tar jag clipp eller skriver en report så någon högre uppsatt kan ta tag i det

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att båda parterna i ett scenario ska ha roligt och att man inte alltid behöver minna i ett scenario

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har läst reglerna och förstår alla regler., meta gaming., power gaming, fearrp, combatlogging, vdm, rdm, suntförnuft och socialrp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat rp i över 2 år och har mycket erfarenhet och jag har en hög rp nivå och inte lallar på servern.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar att rp och kommer inte lalla

Nekad. Vänta 1 vecka efter godkänd p-ban överklagan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka