Nekad Demon_ | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demon_

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229374704/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba510f0

Vad är din discord tagg? demon_7828

Vem var det som bannade dig? hassan071001

Bild på banmeddelande: https___unive.se_attachments_sk%C3%A4rmbild-2025-01-18-145702-png.87233_.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Han valde att banna mig för att jag körde med eps när jag var icke medlem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle gå in en matbutik där det brann så jag dig av elden och då tog jag klipp och skickade till Hassan eftersom han tog min report och då hade jag esp sen så bannade han mig

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korekkt ban få jag körde med esp men jag tänkte inte så långt när jag körde med det tänkte bara att jag var icke medlem och inget skulle hända men om jag hade haft medlem och Krim så hade jag aldrig körd på esp för det förstör för andra på serven och för sig själv. Och om jag hade haft Krim så hade jag betalat då hade jag verkligen inge kört med fusk

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 7 gng tidigare men vissa av dem är från min brorsas dator men jag har blivit bannad för clogg innan då jag lämnade när jag dog och sedan kom tillbaka ingame dagen efter och bad om ress. efter jag bliv bannad för det har jag aldrig cloggat eftersom jag inte vill bli bannad igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade valt att inte köra med fusk och bara spelat som alla andra på serven utan fusk och ha roligt med bra rp och inte köra esp för att jag känner för det

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag aldrig kommer köra med fusk igen eftersom jag vill spela på denna server så kommer jag aldrig att köra med fusk eller ens röra något som har med fusk att göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka