Nekad Demon | Medlem ansökning [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demon

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar

Vad är ditt discord namn? demon056

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. jag är en 22 årig kille. Jag kommer ifrån Göteborg och när jag fyllde 20 så flyttade jag till denna stad. mina föräldrar fick mig adopterad när jag var 3, Men jag tror att de gjorde de för att de var 16 båda två när de fick mig. Jag bodde med en underbar familj fram tills att jag var 19 och då flyttade jag in till min dåvarande flickvän och det var även därifrån min son kom till men sorgligt vis så dog min fru i cancer 17 år senare och då har jag och min son bott med varandra sen dess. Mina tre främsta Positiva egenskaper är att jag är väldigt positiv, Snäll och jag är väldigt bra på att starta uppgifter och att slutföra dem. De tre negativa är nog att ibland kan jag vara väldigt uppe i varv, jag har även ett stamningsproblem och jag har en tendens att kunna rycka till då och då.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har ganska bra erfarenheter inom RP då jag har spelat och även vare högt uppsatt chef på de flesta jobb och jag är klassad som en bra RP spelare. Jag kan bidra med en seriös RP nivå och jag kan även hjälpa till med att få en säker men ändå rolig spel plattform

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska rpa för att båda parterna ska ha roligt. man ska ej rpa för att just du ska vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja suntförnuft. rdm vdm.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ganska mycket erfarenheter då jag har rpat i snart 3 år. Jag jar koll på vad jag kan göra för att scenarion och rpt överlag ska bli välutvecklade och bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nope

Nekad.
Anledning:
ditt discordkonto är mindre än 3 månader gammalt!

Du får ansöka igen 2024-09-15. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka