Nekad Demon | Medlem ansökning [Bad.InBed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Demon

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Cesar

Vad är ditt discord namn? demon056

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär är född i mellanöstern, han är 28 år gammal, Han föddes med en hjärnskada och behövde opereras mycket vilket som kan leda till förstånds svårigheter och kort stubin. Han hade en tuff barndom, han blev mobbad varje dag i skolan vilket som ledde till att han är van att inte ha vänner och han klarar sig själv. Hans föräldrar insåg detta och tog med sig sin son till Sverige för en bättre framtid. I Sverige hade dem dålig ekonomi och min karaktär började sälja droger och göra uppdrag för att försörja sin familj. Hela trakten vet vem han är och alla är rädda för honom. Han har blivit påkommen med narkotika många gånger men han bryr sig inte så länge han försörjer sin familj. Han har även problem socialen och dem vill flytta honom till behandlingshem. Han flyttade sedan till staden nyligen och hoppas på ett bättre liv. Min karaktär är oftast glad men han blir arg snabbt när folk snackar skit om hans föräldrar. Min karaktär älskar att styrke träna och det har han gjort som liten för att ta ut ilskan på något, han är även bil intresserad och gillar att mecka med bilar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös RP nivå och jag kan även hjälpa till med att få en säker men
ändå rolig spel plattform

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för roliga scenarion för båda parterna, som tex i en biljakt att man inte börjar skjuta, att man ska köra en riktig biljakt för att polisen också ska ha roligt. att man inte rpar för att vinna alla scenarion.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Yes, Vdm Rdm, Suntförnuft. och Fearrp. och failrp.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har ganska mycket erfarenheter då jag har rpat i snart 3 år. Jag jar koll på vad jag kan göra för att scenarion och rpt överlag ska bli välutvecklade och bra.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, inte vad jag kommer på just nu :)

Nekad.
Anledning:
utvekla din karaktärsbeskrivning mer. Tex. vad har han för planer i framtiden, vad tycker han om, fritidsintressen osv

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka