Accepterad Demetri demarcus | Ban Överklagan [Diaz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Johan.

Icke Medlem
Meddelanden
232
Reaction score
11
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198418463212/

Ditt Hex-ID: 11000011b4f89ec

Vad är din discord tagg? Johan.#7670

Vem var det som bannade dig? maze4k ft Diaz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: ban överklagan.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det ser ut som att jag "medvetet" valde att vdma killen. Medans det i själva verket handlade om dator prestanda och lagg. Kortfattat så handlar det om att jag laggade och råkade komma för nära och när jag då valde att svänga så råkade det bli en så kallad "dsync".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var påväg upp till palito. På vägen så körde jag min kompis bil som är extremt snabb i början samt väldigt kännslig i svängarna. Så när jag då är vid bensinstationen i palito (östa motorväg) så e jag tvungen att stanna till och låta spelet ladda in och sluta lagga då jag vid denna tid laggar extremt mycket och ligger runt 5-10 fps. Att tänka på är att jag spelar på ett 1050 super. Alltså inte det bästa. När jag stannat till ett tag för att låta spelet ladda in så väljer jag att köra ut från bensinstationen. Då råkade det även komma en med med en passagerare på. Det som då sker är att bilen drog åt höger sida, där dom då var. Och att jag då ska svänga till vänster, ifrån den in mot vägen och när jag då gör det så blir det en dsync. Detta ansåg staff som att jag "gjorde det med mening" och att jag inte dsyncade. Vill tilläga att jag förstår att det ser konstigt ut från hans synvinkel medans det blir en rimlig förklaring från min sida.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag anser att den var felaktig då jag inte med mening körde på mc och att jag bara ville komma upp till palito. Jag anser att den var felaktig då man inte kan hjälpa eller påverka en dsync utan det är något som sker pågrund av bister i datorn och men andra ord prestations svårigheter från datorns håll. jag har även sagt att jag sedan tidigare inte har ban på över ett år och att jag inte spelar för att köra över någon eller att ha en dålig rp på något sätt. Skulle säga att jag är tvärt emot, gillar att rp är realistisk och sker rätt. Dvs att inte bete sig som en problem spelare och köra över folk.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad förut ja, men detta var över ett år sedan som ni kan kolla upp. Har även 2st bans detta år tror jag och dessa har tagits bort samma timme då det varit fel eller missförstånd vilket ni även kan kolla upp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I detta fall nej. Det jag kunnat göra annorlunda isf är att jag väntar på att köra tills det är fritt eller att jag avstår från att köra då jag vet att min dator inte alltid klarar av det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka