Accepterad deluxo22 | Medlem ansökning [classic]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxo22

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199204019179/

Vad är ditt namn i verkligheten? shoaib shaghasy

Vad är ditt discord namn? deluxo2211#5804

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. hej min gubbe är 13 år gammal och har mycket intresse om spel jag tar roleplay seriöst och jag tycket om att prata med folk lära känna folk han är väldigt social han tycker om poliser och hans dröm jobb är att vara polis han är snäll och han svär inte när han va liten så gick det bra i skolan han hade mycket med vänner och han gjorde inga dumheter när han var liten han fick bra betygar i skolan speciellt i svenska engelska och matte han vill kasta alla kriminella i fängelsen och göra los Santos ett tryggt och bra ställe hans favorit bill är Volvo v90. Han vet hur man använder en smg,pistol,tazer, pepparspray min gubbe vill skapa ett bättre los santos

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bidra med lite seriös PR! Jag kommer att öka serverns RP. Jag kommer inte spela men jag ska göra mitt bästa för att höja RP-nivån. Jag vill ha ett PR-jobb för att jag älskar att hjälpa människor. Jag kommer att värdesätta mitt PR-arbete så att jag kan hjälpa till att växa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att hjälpa nya folk jag kommer ta eran server seriöst inte leka rust och jag kommer göra min bästa för att alla ska ha det kul

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Du kan inte vinna i alla situationer, om du till exempel blir bestulen ska du inte döda den personen du ska ringa polisen eller jaga den personen så spelat blir roligare

Hur hittade du Unive? Mina kompisar som säger att den har server är bra och de bästa som finns

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka