Inaktuell deluxo22 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deluxo22

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? shoaib

Vad heter du på discord? deluxo2211#5804

Vad är ditt hexid? steam:11000014a222beb

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2005

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Hej jag har spelat på eran underbara server i några månader i min andra konto som jag inte mins lösenordet till men jag vill ha ett medlemskap för att jag vill ha rollen som polis jag kan ta bra ansvar

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag är seriös när det gäller på rp och som att vara polis

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? med respekt och man ska prata med dom med ett fint röst och vara snäll

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? aa men alla ska ha det rolighet och ha de kul och samtidighet vara seriöst

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? vara aktiv, spela ta sin ansvar seriöst

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? polis (=

Hur ser din aktivitetet ut? jag har skola 8.00 till 3 i eftermiddagen och efter skolan är jag hemma och sitter spelar på servern och på helger är jag hemma

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på eran server för de e de bästa som finns med ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? hoppas att ni har en bra dag

+rep bra ansökan men finns punkter där du skulle kunna utveckla lite mer men annars en jätte bra ansökan!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka