Nekad Deluxees | Medlem ansökning - William 07

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deluxees

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199136455424

Vad är ditt namn i verkligheten? Muhamed Begic

Vad är ditt discord namn? Deluxee91

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 1991

Berätta om din karaktär. Min karaktär har haft ett jobbigt liv. Pappan åkte in i fängelse ganska tidigt, mamman var en ensamstående kvinna med 2 andra barn utöver mig. Jag har inte haft någon fadersfigur så har ofta klarat mig själv, överlevt på gatorna och försörjt familjen. Idag är jag en hårt arbetande man med stora ambitioner. Jag vill kunna hjälpa andra som varit utan en trygg uppväxt

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag gillar unive. Jag spelar och kommunicerar bra med andra. Lär mig nya saker varje dag och ser fram emot att komma igång riktigt bra. Jag är en människa som har respekt och trampar ingen på tårna. Jag ser fram emot att ta mitt Rpande till en helt ny nivå tillsammans med andra på Unive.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med massa bra, jag tar Rpeandet på största allvar, är inte inne för att skojar runt. Har många vänner som spelat på andra servar men jag har sagt att denna är den bästa

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det menas med att du kan spela med en annan karaktär vid dennes vinning i ett sammanhang.

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på twitch och verkligen gillat det jag sett.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka