Nekad Deluxees | Medlem ansökning [Casper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deluxees

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? 76561199136455424

Vad är ditt namn i verkligheten? Muhamed Begic

Vad är ditt discord namn? Deluxee91

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 1991

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Denis kralj och är 27 år gammal. På fritiden softar han med vänner och chillar så mycket de går. Denis är en trevlig och charmig person, han gillar att kunna bidra med positivitet i samhället och har många beundrare. Som liten växte han upp med sin mor och syster, pappan var en missbrukare som ständigt var bakom galler, så Denis var tvungen att ta hand om familjen och visa att han skulle bli en bra man. Denis pluggade till idrottsläkare i skolan och ville öppna sitt eget rehab center när han blev stor. Det var hans dröm. Den Drömmen blev tyvärr inte sann då Denis hoppade från det yrket till mekaniker yrket. Idag har han familj, fru och en liten son. Han är idag arbetslös och letar ständigt jobb med bra vibbar från både familjen och vänner.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag gillar att Rpea på en hög nivå, jag är väldigt social av mig och jag är trygg med att träffa andra personer. Jag är inte här för att lalla eller skoja runt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kommer att bidra med bra Rp och bra scenarios.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Låta sin motparter vinna i ett scenario och försöka glädjas åt det göra det roligt

Hur hittade du Unive? Jag har kollat mycket på twitch och verkligen gillat det jag sett.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka