Accepterad Deluxees | Chef-jobb ansökan [mr.cs] [ Gaywi ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deluxees

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Domstolen

Vad heter du IRL? Muhamed

Vad heter du på discord? Deluxee#4761

Hur gammal är du? 31

Hur länge har du spelat på Unive? någon månad

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att göra ett bra jobb när det kommer till domstolen och att vara domare. Jag har inte sett att det har varit så aktivt med det och jag hoppas att det kommer att ändras under tidens gång. Tror nog att många hade gillat att ha rättegångar osv på unive. Jag kommer att anställa 1-2 till domare som är aktiva och kan processen när det kommer till rättvisa samt döma någon. Jag har arbetat som advokat och jag anser att jag har kunskaper och jag hade gjort ett bra jobb på unive när det kommer till domare samt att döma rätt. Jag kan lagarna och vet när man behöver döma någon. Jag hade haft ett bra team som är aktivt dagligen och vi hade gjort att domstolen expanderas bra. Jag kommer som sagt inte att anställa folk bara för att dom ska vara domare eller liknande jag kommer främst att anställa lite äldre folk där jag tycker att det är mer verkligt. Som domare behöver du veta lagar och regler och det tycker jag att jag har god koll på i dags läget. Domarens roll i rättsprocessen är att med hjälp av frågor och påpekanden hjälpa parterna att formulera sig på ett klart och tydligt sätt så att alla som är involverade i målet förstår vad som påstås och vad som ska prövas

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte direkt erfarenhet inom domstolen men har som sagt jobbat som advokat och är ganska vältalig och hade passat bra in som chef i detta yrke.

Hur ofta kommer du vara inne? varje dag, många timmar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? klart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nopp

Har du läst våra Regler? yes

vidare till muntlig intervju du har 48 timmar att ta den annars automatiskt nekad

Hej jag kan inte se chef intervju rummet
Kan du kolla om ja behöver roller för att se den :) tack

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka