Accepterad Deluxees | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deluxees

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Muhamed

Vad heter du på discord? Deluxee#4761

Ange ditt födelsedatum 19 Februari 1991

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill vara delaktig till att fler bra spelare börjar spela på unive. Det är den mest spelade servern i Sverige. Jag vill vara med och bidra med allt jag kan för servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag vill verkligen detta och ja längtar till att göra grymt bra jobb tillsammans med mina kollegor. Jag anser att jag är en korrekt och ärlig människa av mig. Jag kan ibland tro att det behövs nytt friskt kött in till teamet. Jag lär mig saker snabbt och jag har ganska lång erfarenhet av att rpa på Unive. Jag kommer inte att särbehandla någon, jag tycker att alla ska behandlas som man själv vill bli det. Jag kommer att göra ett bra arbete som då jag har en mogen ålder inne också. Jag fyller snart 32 år Irl. Jag har väldigt mycket fritid över jag kommer vara dagligen aktiv och vara där till hands för kollegorna. Jag är en respektfull samt bra person att ha som kollega också.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta människor som man själv vill bli bemött.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man kommer inte från Unive trots att det finns olika servrar idag, så är Unive den man inte kan lämna, Rättare sagt så finns de ingen server som Unive. Allt känns rätt med servern, rpar man inte på några dagar saknar man sammanhållningen på Unive, man saknar människorna och mycket annat.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Först och främst ska man känna till reglerna på Unive , sen ska man förstå var rpen går ut på. Tar sig en tid i början men vill man så kan man. Allt avgör en individ själv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag hade haft ett stort ansvar vi är som en liten domstol som avgör om du blir medlem, så klart så ska du alltid ha fin ton samt hjälpa andra när dom gör ett fel vad dom ska tänka på men vi är steget in på servern liksom, och därav känner jag att vi har stort ansvar gentemot servern och andra partner att göra ett bra jobb.

Hur ser din aktivitetet ut? min aktivitet ser bra ut nu ja är aktiv varje dag ganska länge flera låna dagar/nätter. Jag är alltid lätt att nå.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? spelar ej på någon annan server

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka