Accepterad Deltidstomte | Medlem ansökning [SMOKEY]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deltidstomte

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198449792567/

Vad är ditt namn i verkligheten? Charlie

Vad är ditt discord namn? Deltidstomte#2976

Vad är ditt födelsedatum? 15 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Charlie Jansson och är 27 år gammal. Charlie hade en vanlig uppväxt, han hade en mamma, en pappa, två syskon och en hund. Han bodde i en villa i en liten by och hade gott om vänner. När han gick i 6-års så tog han alltid sin cykel till skolan. Cykeln var blå och hade orangea flames på ramen, hans cykel var det bästa han hade och något av de få sakerna han brydde sig väldigt mycket om. En dag så tog han som vanligt sin cykeln i skolan och ställde den i cykelstället samt låste fast den. Skoldagen gick som vanligt med ett par lektioner och härliga raster. När skoldagen äntligen var slut så tog sig Charlie till cykelstället för att få cykla hem igen men då inser han att hans cykel är borta. Efter den dagen så svor Charlie på att han skulle bli Polis för att bekämpa kriminalitet så att inget som detta ska hända någon annan liten kille igen.

Charlie blev tillslut polis och hade en grym karriär. I 22-års åldern så gick han ut på sin första patrullering och efter hela 10 år så satt han i ledningen och hade flera viktiga roller i kåren. Han var Yttre-befäl, FRI Piketen, Förhandlare, MP5 och Tungvapen licens utbildad, helikopter utbildad, MC-Polis och även spanare. Charlie patrullerade flertal timmar per dag i flera år och brann för jobbet. Tillslut så ville han ta en lång men välförtjänt semester till en stad som heter Unive . Han bodde där väldigt länge och hade det väldigt bra förutom att han såg en nackdel… det var kriminaliteten. Charlie både hörde och såg kriminella aktiviteter runt om i staden, mer än han någonsin har sett förut och detta skulle han inte låta fortsätta mer. Han ringde till sin chef i hans hemstad och sa att han flytta till Unive. Charlie kommer sträva efter att få tillbaka sin ledningsplats och utvecklas som person samt sina polis egenskaper.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag kommer bidra med hög rp nivå i alla scenarion samt att jag ej lallar mycket. Jag kommer vara trevlig och snäll till alla så länge de är snälla mot mig. Jag kommer försöka förbättra alla runt om mig rp genom att ge de tips, skriva i ooc om de gör ett litet regelbrott och komma med förslag till servern som kan förbättra den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Eftersom jag har varit polis under en väldigt lång tid på Unive förut samt krim så vet jag att jag kan och kommer bidra med hög rp. Jag kommer även förbättra mina polis kollegor kunskaper genom att ge de tips, patrullera med de och säga vad de gör rätt och fel. På det sättet så kommer dera kunskaper förbättras och då förbättras även deras polis rp. Jag kommer även försöka få tillbaka min ledningsplats så jag kan rätta till de fel som finns i kåren så både kriminella och poliser får en så bra rp upplevelse som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som polis så tror jag att man ej ska spela för att vinna scenariot varenda gång. Det händer många gånger att polisen t.e.x pittar efter en minut i en biljakt eller att de tazar gärningsmannen direkt istället för att försöka tackla personen. Jag tycker att man alltid ska ge den andra parten en chans i ett scenario så att alla ska kunna få en utmaning och roligare rp. Ett exempel på vad jag personligen intetycker att man ska göra är att man tar med piketen, helikopter, hundar, tunga vapen och flera enhter på ett butiksrån där gärningsmännen använder sig av 2 gisslor och en pistol. Det gör det inte kul för den kriminella parten.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att kolla på t.ex Twitch där de spelar på Unive, Tik Tok, Youtube. Sociala medier helt enkelt. Jag såg även Unive högt uppe på Fivem server topplistan vilket gjorde att jag ville prova på.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka