Accepterad Delieo | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Delieo

Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver Ullman

Vad är ditt discord namn? DELIEO

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Jarl Ziggezon 1989-04-22 (35år)

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Självsäker, rolig och busig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jarl är uppväxt i en dålig familj. Hans farsa invandrade från Kenya 1985 och träffade Jarls morsa. 1989 föddes Jarl och fick ett svenskt för och efternamn för att han skulle ha lättare i framtiden. Jarls pappa hade väldigt dåligt immunförsvar och låg inne väldigt mycket på akuten, en dag dog Jarls pappa i ett afrikanskt virus. Detta förkrossade både Jarl och hans mamma. Det började gå dåligt för Jarl i skolan och han betyg var inte så bra. Han var tvungen att jobba själv för att hjälpa till med försörjningen. Han bor fortfarande hemma med morsan men han har planer på att skaffa ett riktigt jobb efter han blivit medborgare., Han har ett stort intresse för fordon och kunskap sen han var liten och jobbade och tänker därför på mekonomen eller autoexperten.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har väldigt lätt för att snacka med folk och tror därför att jag lätt kommer kunna hjälpa folk som kommer behöva min hjälp och då blir rp mycket roligare för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Om du tex blir rånad så är det lätt att man vill lämna för att inte förlora tex sina pengar men om man spelar för motpartens vinst ska man bli rånad och sedan kan man tex ringa 112.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag copbaitade en gång genom att följa efter en polisbil men det var innan jag läste reglerna så nu har jag lärt mig lite om dem andra reglerna på servern.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM: det är när man springer runt och dödar folk utan anledning. Copbait: det är när man drar till sig polisens uppmärksamhet, tex för att man vill bli jagad.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka