Accepterad DELEN99 | Whitelist ansökning [Laris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DELEN99

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: DELEN99

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/delen99/

Vad är ditt namn i verkligheten? Isak

Vad är ditt discord namn? DELEN99#6449

Vad är ditt födelsedatum? 6 Augusti 2020

Berätta om din karaktär. Min karaktär som är född 92 kom till denna stad för att skapa möjligheter. Som en tidigare ex-polis har Isak Rizotto bestämt sig för att söka jobb och jobba sig upp i kedjan. Hans syn på saker är oftast rak på saken och bestämd. Intressen för Isak har blivit vapen och bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag spelar mycket FiveM och har en stor del erfarenhet. Dessutom så tror jag att detta server är perfekt för mig med tanken bakom att den klarar av mer spelare än andra. Jag är säker på att jag kan göra en påverkan på att balansera och jämställa servern.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att få mer möjligheter och det har blivit en norm att whitelista sig i FiveM servers eftersom det är väldigt viktigt att göra detta.

Hur många timmar har du på FiveM? +200 timmar.

Hur hittade du Multistaden? Genom serverlistan för Sverige.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Tidigare har jag blivit tillfälligt bannad på en annan server men detta var för att jag kunde inte mycket om FiveM då.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej eftersom dem andra är helt värdelös så jag kom hit.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka