Nekad Delejon | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Delejon

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali

Vad är ditt discord namn? Canoo1#2589

Vad är ditt födelsedatum? 23 Februari 2000

Berätta om din karaktär. Jag heter Delejon och är född 2000, jag kommer från ett fattig familj som är precis nyinflyttad hit och jag är gammal bilmekaniker, jag börja sälja smått och gott men tillslut åkte fast för det när jag var 16, jag satt i ca 2 år för grov narkotika brott och vapenbrott, efter att jag kom ut ur fängelset så började jag ta livet seriöst och då hade intresse för bilar, jag började med att meka bilar vid en liten bilverkstad och där efter började hos Autoexperten, jag började tjäna mina egna pengar och gav ca halva till familjen så att jag kunde bidra med i hushållet eftersom morsan var arbetslös och pappa taxiförare. Jag är en ung positiv ung kille som kommer att bidra med saker och ting väldigt seriöst men på ett sätt att ha det roligt inom jobb branchen och mitt yrke. jag dör för mina vänner och folket jag har runt omkring mig, är ganska lojal av mig och kommer alltid att göra det och stå upp för mig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Genom att jag ska börja ta denna servern seriöst vilket jag gjorde förr när den hete Multistaden och sen la ner på grund av skolan, men som sagt ska börja satsa på denna servern igen

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att "du ska inte vinna alla scenarion" för du ska spela för att ha kul och ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario för att du bara vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja, tex vdm är att man inte får döda någon med bil, rdm är att du dödar nån från ingen stans

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem sen ungefär 2020 och kan mycket inom rp

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är tillbaka som aldrig förr och kommer kunna ta allt nu seriöst eftersom är klar med skolan, iam back som förr med andra ord

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka