Nekad Delav | Ban Överklagan [Sonkiez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DJ.

Aktiv Medlem
Meddelanden
3,529
Reaction score
50
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198296022062/

Ditt Hex-ID: steam:110000114033c2e

Vad är din discord tagg? Delav#2759

Vem var det som bannade dig? Råttan

Bild på banmeddelande: Screenshot (26).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bytte server och tästade på vara staff där

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Inget hände direkt utan jag fick höra om en annan server och ville testa på, sen för att få mig att stanna erbjöd dom mig en Admin roll på servern där jag gjorde staff arbete och rpa vid sidan av. Vill värkligen återvända till Unive och rpa, jag gjorde ett misstag och har knappt haft något på mitt ban register på unive då jag är en seriös rpare och mogen i åldern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt aktig ban där jag senare insåg var ett dåligt beslut av mig och vill komma tillbaka till Unive och kanske även jobba inom staff teamet på Unive.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har 1 tidigare ban för OOC, jag lärt mig att inte prata ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte byta server

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka