Nekad Delacorte | Medlem ansökning [Emilia]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Delacorte

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin

Vad är ditt discord namn? delacorte.

Vad är ditt födelsedatum? 28 Juli 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Seth Rydell 24 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, Omtänksam, Klok

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Seth Rydell är en ganska normal kille inga svårigheter i skolan eller i det sociala livet. Han är väldigt ung och har ett stort äventyr framför sig, han ser framemot att skaffa villa vovve och volvo men det kan ta ett tag. Vi får väl allt se? Min karaktär skiljer sig väldigt mycket ifrån vad den riktiga jag vill göra. Min karaktär vill se bli en utomordentlig polis med flera olika vänskaps kretsar och ha ett roligt rollspel. Ett minne för livet om man säger så är något som min karaktär strävar efter. Han har också ett stort interesse för brandkåren så vem vet xD han kanske blir brandman istället.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en rolig rp där inte bara en sida vinner eller att bara en sida får vara med i dem "roliga scenarion" utan spela för att alla ska få det kul. Det är faktiskt ett spel och man ska ha roligt Men på en seriös nivå.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska spela för att motparten också ska kunna ha det roligt i scenarion och inte bara se till att få så många vapen eller kills som möjligt. Alla som är med i scenariot ska få ha kul och delta i det hela stora. Därför vill jag att detta är något som alla verkligen strävar efter för att nå den roligaste och bästa nivån som möjligt.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag är ny till roleplay.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Visst, Suntförnuft (Att man har ett suntförnuft och tänker vettigt, det ska lixom vara rimligt det man gör) Powergaming, att man bara spelar för pengar eller att man gör något omänskligt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Hoppas denna går igenom :)

Nekad.
Anledning:
Du får ansöka på ditt riktiga konto och inte ditt ALT konto. (frau schneider)

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka