Accepterad Delacorte | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Delacorte

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Skalman08/

Ditt Hex-ID: 1100001000056ba

Vad är din discord tagg? delacorte. & socialbidrag

Vem var det som bannade dig? Oklart en dåtid mod, Vible skrev till en mod som bannade mig

Var är du bannad? Discord servern, Forumet

Bild på banmeddelande: Sigma discord bild.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Allting handlade om att jag var med i en discord grupp. I denna gruppen beslutade Elias Mjukost sig för att busringa till en unive spelares föräldrar. Jag har absolut ingenting med busringningen att göra. Både Elias Mjukost som ringde är unbannad och har erkännt till vible allt som hände. Vible har förlåtit honom. Jag däremot satt med i callet och någon tog en bild från det callet och såg att jag var med där. Därför blev jag bannad för delaktig till busringningen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i ett discord call och någon busringde men det va sanrt ett år sedan har knappt detaljerna i huvet längre.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Bannen är på sätt och vis rätt eftersom jag borde sagt emot och det var helt och hållet fel av honom att ringa till vibles föräldrar. Men eftersom att det gått så lång tid för det som hänt, vible har erkännt att det inte var jag som ringde men har fortfarande inte fått någon upprättelse för det. Jag har pratat med vible på senaste och han säger att var Mjukost och han har erkännt det. Så jag förstår inte riktigt varför jag fortafrande är bannad på forum och discord.

Min forumsbann står det doxx alltså det elias mjukost gjorde mot hans föräldrar. Jag pratade med limpis eller philip320 för ett bra tag sedan om detta och fick ett oklart svar sen lämande dem. Jag blev bara några dagar senare unbannad från Discord servern. Eftersom att bannen va lagt av en admin eller mod antar jag att det var philip som hade tagit bort den och granskat och sett att det ej var jag utan elias mjukost.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inte spelat på över ett år snart, jag kommer inte ihåg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat försöka påverka dem som ringde och säga till att det är fel det dem höll på med.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att säga till när det är någon som gör något helt fel.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

@LUDDE Taggar dig även angående denna anticheat bannen, jag var inne och spelade igår men vet ej riktigt varför den agerade och bannade?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka