Accepterad Dejvid | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Dejvid

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Dejvid

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198303711028/

Vad är ditt namn i verkligheten? David

Vad är ditt discord namn? ehöm #5877

Vad är ditt födelsedatum? 21 November 2002

Berätta om din karaktär. Han heter Erik Larsson och kommer ifrån en liten stad och har nu valt att flytta till en större stad med flera invånare, det Erik gillar att göra på sin fritid är att vara med sina kompisar men även att umgås med sin familj.
Många olika personer uppfattar Erik som rak men ärlig när det kommer till hur han är som individ, han har alltså inte svårt för att säga ifrån vad som är rätt respektive fel och han uppfattas även som väldigt lojal,snäll samt omtänksam mot sina vänner.
Det Erik har som tanke igen med att flytta till en större stad är att han vill få tillbaka sitt jobb igen som polis men ifall detta inte går kommer han att satsa på ett annat yrke där han träffar nya personer för varje dag!

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har spelat rollspel väldigt länge på flera olika servrar, men har tagit en paus ifrån rollspel på ca 6 månader och vill därför testa på det igen för att se ifall intresset kommer tillbaka. När det kommer till mina rollspelserfarenheter har jag testat på det mesta, jag har alltså varit allt ifrån kriminell,sjukvårdare,polis,mekaniker osv men har fastnat inom polis rp`n då jag tycker att jag rpar bäst inom det yrket men har inget emot de andra yrkena heller.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill kunna spela på en seriös rp server där man kan skratta och ha roligt

Hur många timmar har du på FiveM? 919 timmar

Hur hittade du Multistaden? Gick bara in på servrar i sverige och såg att denna hade mycket folk dagligen och vill därav ge det ett försök med mitt rollspelande igen.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte i nuläget men har spelat på flertal servrar längre bak i tiden :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka