DeGGi | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeGGi

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
15
Användarnamn: DeGGi

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198146907261/

Vad är ditt discord namn? DeGGi#0001

Vad är ditt Hex-ID? 11000010b1fec7d

Hur gammal är du? 18+

Berätta om din karaktär. Min karaktär går ut på en man på 20 års åldern som precis flyttat in till en ny stad och inte har några vänner eller kontakter. Marcel (min karaktär) har sedan ung ålder haft det svårt med pengar och har letat efter jobb som han kan tjäna pengar på. Detta ledde till att han rörde sig till gatorna och jobbar som kriminell. Marcel är ju ny i stan och försöker leta efter vänner, även hitta ett gäng där han känner sig trygg. Allmän info så är Marcel väldigt social, skojig, skön och även en vän man kan lita på till 110%.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är rätt så ny till FiveM. Men har kollat en massa streams och youtube klipp på RP och kan ganska mycket p.g.a det. Jag har spelat på denna server i ungefär en vecka nu och känner verkligen för att spela på denna server full ut då jag har lärt känna vänner in game och har det väldigt kul. Jag tar RP:det seriöst och spelar inte på server för att trolla eller hålla på med barnsliga grejer. Jag respekterar reglerna och kommer göra det alltid.

Hur många timmar har du på FiveM? 26 timmar på ungefär 2-3 dagar.

Godkänd
Du är nu whitelistad på Multistaden

Låser & Arkiverar!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka