DeGGi | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

DeGGi

Icke Medlem
Meddelanden
77
Reaction score
15
Användarnamn:

DeGGi

Vad är ditt namn i verkligheten?

Jagtej

Vad heter du på discord?

DeGGi#8047

Ange ditt födelsedatum:

26 augusti 2001

Mellan vilka tider kan du oftast spela?

Varierar dag från dag men ungefär 5 timmar per dag. Är oftast ledig från 10:00-16:00 och 20:00-01:00.

Vad skulle du göra om du blir staff?

Jag skulle ju såklart först att prioritera mitt jobb som staff. Yes jag älskar att RP:a men känner mig för att börja hjälpa denna härliga communityn jag har fått vara med i flera månader nu. Jag har alltid älskat att ge råd samt hjälpa till folk angående vad som helst. Jag skulle säga att jag är en go människa som vill alla väl. Jag är inte en person som ser mig större än andra bara för att jag har en tag som säger att jag är staff, utan jag kommer alltid vara en av communityn och kommer försöka hjälpa till så mycket jag kan. Dock så är jag en vinnarskalle, så jag kommer att göra mitt bästa för att förbättra denna servern då jag har märkt att detta är verkligen en server som jag vill hjälpa med allt möjligt, från att hjälpa spelare in game men även ifall folk behöver hjälp med saker som ej är in game relaterat.

Som tidigare sagt så har jag inga problem med att hjälpa personer med det de behöver hjälp med, men även att hjälpa min kollegor som jag jobbar med. Jag är en väldigt positiv människa som de flesta kanske redan har märkt. Så det brukar oftast aldrig komma något negativt från mig om det verkligen inte så är att de behöver höra det, men kommer alltid att ta det till de högre och låta de ta hand om det.

För att även besvara frågan fullt ut så kommer jag att försöka åka på så många reports jag kan, jag förstår att staff jobbet kan ta hårt med tiden så det kanske inte blir så mycket RP för min del. Men att jag ändå får lite tid för det. Detta är jag redo för absolut. Jag kommer även att försöka hjälpa till med discord relaterade saker. Som att kanske hjälpa till i support samt ge roller till de som behöver det. Men även att komma på med idéer för servern. Jag kommer även att titta från allas perspektiv innan jag tar mina beslut när det är fler än en person inblandad.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där?

Yes, jag har varit staff på några minecraft servrar och har märkt att vara staff på FiveM och Minecraft är rätt så likt varandra. Jag har varit både "helper" samt "mod" på factions servrar samt även så var jag "admin" för en liten server några år tillbaka. Men när jag jobbade som admin så var det mer att bygga upp servern så det har inte så mycket med att jobba på denna servern o göra. Men när jag jobbade som helper samt mod på de factions servrarna jag spelade på så var mitt jobb bland annat att hjälpa till in game. Det var då från att besvara simpla frågor om allt och annat, men även att hjälpa till med bugs som händer rätt så ofta. Sen även så ägnade jag min tid väldigt mycket till att fånga fuskare och folk som bryter mot regler. Jobbade även med att ta support i discord. Så tycker själv att jag är rätt så bekväm med det mesta man kommer att göra här som staff.

Har du några tidigare erfarenheter?

Yes, skrev det mesta på föregående fråga.

Vad kan du om skripts?

Jag kan inte så jättemycket om skripts, men vet en liten del om vad det är osv. Skripts är t.ex som ett mod. Och mods för FiveM kan ju vara t.ex att polisbilarna blir till svenska polisbilar. Det är ju ett skript som man har lagt till för att det skall vara så realistiskt som möjligt för en svensk servern. FiveM serverar består av så mycket skripts så det mesta är ju skripter. T.ex alla menus inom WL-jobben vi har på servern har ju skripts så att de kan fungera med att fullfölja sina arbeten. Som t.ex att vianor då kan pimpa bilar eller att autoexperten kan trimma bilar osv.

Varför vill du bli staff?

Besvarade lite av denna frågan på de föregående frågorna men kan skriva lite kortfattat här.

Jag vill ju då bli staff då jag känner att jag skulle kunna hjälpa till med få bort de som förstör och är här för att skoja runt på servern. Jag vill ju att alla som tar RP:et seriöst ska kunna RP:a i fred och inte behöva bry sig om personer som stör deras scenarion. Det var exakt samma orsak till varför jag blev staff på de Minecraft serverarna jag pratade om tidigare. Jag har alltid hatat fuskare och folk som bryter mot regler då de har förstört spel känslan för mig och vill då göra det bästa jag kan för att andra inte ska få gå igenom det jag har gått igenom. Jag gillar ju även denna servern och communityn så satans mycket och har kommit nära väldigt många folk här. Jag vill ju bli staff för att hjälpa de som behöver hjälpen. Sedan förstår jag att det kan vara tufft och vara staff med all kritik man kan få mot sig. Men aa jag är ju redan van vid det från mina tidigare erfarenheter så det lär gå bra för mig.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då?

Spelar ej på någon annan servern mer än Multistaden.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det?

Yes, jag förstår till hundra.

Riktigt fin ansökan! Du skriver utförligt och visar att du verkligen vill bli staff!
Lycka till!

Med vänlig hälsning, Edde

Säger Latchoman bra ansökan, då kan jag ingenting annat än att hålla med.

Lycka till, nästa gång du tar en jäger tänk på Andreas Startklar.

Mvh, Andreas Startklar ftp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka