Inaktuell Degge | Ansökan till Staff [520master]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Degge

Icke Medlem
Meddelanden
78
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Dexter

Ditt discordnamn: Degge#8604

Ange ditt födelsedatum 26 Juli 2005

Varför ska just du bli staff? Jag vill kunna minska regelbrotten på servern och få ordning på servern så att det blir kul för alla. Jag vill se till så att alla som behöver hjälp får det så snabbt som möjligt och det kommer jag kunna stå till tjänst med. Jag kommer vara väldigt aktiv både på forumet och på servern för att kunna hjälpa så mycket som jag kan. jag kommer fokusera på staff arbetet och inte rpa något då jag är väldigt passionerad om det jag gör och om jag bestämer mig för något så gör jag det till hundra procent. Om jag tillexempel blir support ansvarig så kommer jag att sitta i support och dra in folk som behöver hjälp väldigt ofta. Jag kan även reglerna till servern inte bara grunderna jag har läst alla trådar som handlar om regler så jag vet exakt vad som är tillåtet och inte, jag vet allt om krim reglerna och alla grundregler. Jag tror att jag kommer att bidra med bra moral och glädje till både staffs och alla medlemar samt icke-medlemar. Jag kommer vara den som sitter i support så ofta jag kan för att alla som behöver hjälp får snabb support och även för att underlätta för andra staffs som har andra saker för sig. om jag blir staff kommer jag att spendera en stor del av min fritid på staffarbete. Korruption är något som kan förekomma bland staffs och det är något som jag aldrig kommer att göra så om jag blir staff så kommer jag aldrig att ge föremål eller förmåner till folk bara för att jag känner dem tillexempel.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag?: Jag kommer kunna vara aktiv hela tiden. jag har varken jobb eller går i skolan så jag kommer kunna vara aktiv väldigt mycket.

Hur länge har du spelat på Unive?
1 år skulle jag tippa på, kolla min dc så ser du hur länge jag har varit med.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff här innan och jag kände mig inte riktigt klar med mitt arbete här på Unive, Jag har mycket mer att ge som staff. Sedan dess har jag utvecklats mycket som person jag är mycket mer mogen än vad jag var och har utvecklat mitt nytänk och problemlösande. om jag ser ett problem så hittar jag en lösning på det och om jag har svårt så tvekar jag aldrig på att fråga min staff kollegor om hjälp. Jag har en fördel eftersom jag har varit staff så jag vet hur man hanterar olika situationer och hur man bemöter spelare i ett ärende.

Här är några commands jag kommer ihåg. OBS detta är inte alla jag kan.
/ban (Banlyser en person på bestämd tid)
/goto (Tpar till en person)
/bring (Tar en spelare till dig)
/svban (Banlyser en person i 1 timme om jag inte minns fel)
/kick (Sparkar en person från servern)
/dv (Despawnar fordon)
/revive (Återupplivar en person)
/noclip (Gör så du kan roama fritt genom mappen)
/spec (Speccar en person)
/freeze (gör så en spelare inte kan röra på sig)
/unfreeze (Denna säger sig självt)
/unban (Tar bort en banlysning på en person)
/ped (Ger en meny av olika peds)
/skin (Ger en meny på utseende modificationer)
/tpm (tpar till vald markör på Kartan)
/slay (dödar en person)
/giveitem (Ger en person ett item)
/setjob (sätter ett job på en person)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är mest erfaren inom Kriminell området men vilket område fungerar för mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka