Accepterad defsain | Ban överklagan [niklass0n_12FN]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

defsain

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Användarnamn: defsain

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/helloGAJS

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Wide Peeks

Vad är din discord tagg? defsain#1265

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Hetsar på gz och stal bil på gz

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ingen aning var inte på green zone när jag ''hetsade'' och stal inte heller någon bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod vid marja-lisas bilfirma och väntade på att en mekaniker skulle komma när min polare kom fram med en vit chevrolet och sa till mig att hoppa in vi åkte ungefär 200 meter innan han blev bannad sedan gick jag ur bilen och ''hetsade'' genom att fråga om en kram till han som tydligen ägde bilen (vilket jag inte visste) detta skedde alltså inte på gz utan ungefär vid garaget.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och dumt anledning att ge en perma ban för att jag bad om en kram ännu dummare att sätta mig i en bil som jag inte visste vem som ägde

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blev bannad av en moddare så vet inte riktig om det räknas

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte suttit mig i bilen ''hetset'' var bara jidder och man borde kunna jiddra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag borde fråga vems bil det är antagligen

Har du läst våra regler? Ja

-rep Detta hände på greenzone så fattar inte varför du ljuger min bil stog på marja Lisa du visste att det var min bil och din kompis körde och du hoppade in i den vid marja lisa sedan hoppar du ut och hetsar och säger jag tog din bil för att du har ful frisyr jag tycker du är så jävlar ful osv och sedan vill du ha en kram sluta ljuga och säg vad du gjort

Du är ju lagom störd, jag stog inte och kollade på din bil min polare sa till mig hoppa in så jag gjorde det. Jag sa inte ett ord till dig på borta vid gz det var först efter vi gick ur bilen och förtår inte riktigt hur din karaktär kan ta så illa upp av att någon säger att den har fult hår. Men visst jag gjorde fel som hoppade in i din bil men jag körde den inte och vi hoppade ut innan vi ens kom till gragaet så det var ingen skada skedd. Dessutom sa jag aldrig till dig att du tog min bil för alla mina bilar är i mitt garage.

din ban äverklagande har godkänd.
tråd låst flyttad till ban överklagande arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka