- Meddelanden
- 52
- Reaction score
- 5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/
Ditt Hex-ID: 110000142e011cb
Vad är din discord tagg? #4823
Vem var det som bannade dig? weed langaren
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa "vänta tills du ryker" du trodde han att jag snacka oom verkliga livet fast jag ej gjorde de sa till han efter han sa jag skulle skicka en överklagan här
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille hade rånat och kört på mig jag ville ju då ha tbx sakerna då slog han och hans vän ner mig sen sa jag "vänta tills du ryker" du menna jag ej att han skulle få bann men de trodde stuffsen så prata med han och han sa jag skulle överklaga så det var ej OOC
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för det var ett missförstond
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka sparka en polis bil när jag var helt ny på polisens bil men var ej med meningen och blev avbannad lärt mig mkt av dem bannsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte brytt mig kanske
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 110000142e011cb
Vad är din discord tagg? #4823
Vem var det som bannade dig? weed langaren
Hur lång tid var din ban? 3 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? OOC
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag sa "vänta tills du ryker" du trodde han att jag snacka oom verkliga livet fast jag ej gjorde de sa till han efter han sa jag skulle skicka en överklagan här
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kille hade rånat och kört på mig jag ville ju då ha tbx sakerna då slog han och hans vän ner mig sen sa jag "vänta tills du ryker" du menna jag ej att han skulle få bann men de trodde stuffsen så prata med han och han sa jag skulle överklaga så det var ej OOC
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig för det var ett missförstond
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag råka sparka en polis bil när jag var helt ny på polisens bil men var ej med meningen och blev avbannad lärt mig mkt av dem bannsen
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte brytt mig kanske
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja
Har du läst våra regler? Ja