Accepterad Deeypz | Ban överklagan [BotMelwin]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz fan

Icke Medlem
Meddelanden
52
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/

Ditt Hex-ID: 110000142e011cb

Vad är din discord tagg? #4823

Vem var det som bannade dig? 6flame

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? suntförnuft

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag och en annan krockade i sidan av stan och jag sa "aj vad fan håller du på med" och så fast istället för hålle in N den jag pratar på tror jag hållde M eller iaf fel knapp så det blev suntförnuft för jag ej redigera fast jag gjorde det ba jag tryckte fel knapp näär jag prata så jag redigera men hördes ej.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag kör en saab i sidan av stan då kommer en vitt lastbil och jag är den framför. Det blir rött ljus och jag stannar för följa reglerna men han tordde att jag ba skulle köra så han fortsatte och råkade köra på min bil där bak lite löst. Jag säger "aj vad fan gör du" sen åker jag snabbt därifrån för min vän hade ring innan och sagt han behövde snabb sjus när han var i troget. Så jag kör sedan blevv jag bannad avv suntförnuft och fattade att jag tryckt på fell knapp när jag skulle prata. så det blev ett misstag alltså:(: ber om ursäkt och ska ej hända igen(:

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ett misstag av mig tryckte fell knapp när jag skulle prata så från min sida så var det en rätt ban men borde bli unbannad för jag gjorde ju rätt och prata med tryckte fell knapp när jag snacka sorry(:

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag var dum när jag var ny och kunde inga regler men har lärt mig av minna misstag och sköter mig nu(:

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja inte tryck på fell knapp

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja alltid kolla på så jag trycker räätt ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka