Accepterad Deeypz | Ban Överklagan [Aloushi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199082246603/

Ditt Hex-ID: 110000142e011cb

Vad är din discord tagg? Deeypz#6718

Vem var det som bannade dig? Aloushi#7828

Bild på banmeddelande: c85d4a4c401e0654467d3c3413246698.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dsynca in i hans bil på trygghansa, vilket jag inte ens var medveten om till efter när jag fick se klipp. Efter jag åkt från Tryghansa så åker jag mot mitt gäng hus, när jag ska åka in blir jag sönder rammad av staffen som sedan börjar skricka ig "du ramma mig" jag RPar lite och frågar vad fuck han håller på med sedan slutar jag RPa på skadorna vilket var väldigt dumt absolut men det är det felet jag ser mig själv göra i detta ärende. mild powergaming. Sen efter denna står bilen på en stolpte och jag försöker vända och åka in i grinden till huset men grabben står i vägen så det blir "små pittningar" mot hans bil vilket inte var värsta grejen att kalla "vdm". Hade fattat om jag dunder rama han men rörde till hans bil lite och använde inte bilen som ett vapen på något sätt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Dsynca in i hans bil på trygghansa, vilket jag inte ens var medveten om till efter när jag fick se klipp. Efter jag åkt från Tryghansa så åker jag mot mitt gäng hus, när jag ska åka in blir jag sönder rammad av staffen som sedan börjar skricka ig "du ramma mig" jag RPar lite och frågar vad fuck han håller på med sedan slutar jag RPa på skadorna vilket var väldigt dumt absolut men det är det felet jag ser mig själv göra i detta ärende. mild powergaming. Sen efter denna står bilen på en stolpte och jag försöker vända och åka in i grinden till huset men grabben står i vägen så det blir "små pittningar" mot hans bil vilket inte var värsta grejen att kalla "vdm". Hade fattat om jag dunder rama han men rörde till hans bil lite och använde inte bilen som ett vapen på något sätt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Visst skulle kunnat köpa "mild powergaming" och det var dumt av mig, men tycker staffen gjorde fel också som först bannar sig egen motpart och för det andra inte diskuterar bannen utan är helt död i DM ist för snacka. Men kan köpa det somsagt men tycker jag begick VDM. Tycker jag suttit av tiden redan som behövdes för mild powergaming (24H)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har massa banns från 2021, men detta var min första bann 2023 men aktivt spelande. Skulle säga jag är en duktig RPare på unive.
Kan diskutera vidare på detta.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, RPat mer på skadorna!

Har du lärt dig någonting efter din ban? yes

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Si

Skulle vart nice och få spela på lördagen nu, vart bannad i 24H redan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka