Nekad Deeypz | Ansökan till Streamer [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Ditt discordnamn: deeypz

Vilka sociala medie-plattformar är du aktiv på? Twitch

Länka alla dina sociala medier du bockade in ovan:

Hur mycket tittare/visningar snittar du i genom snitt på dom? 20-40 när jag inte gör något speciellt. Sen gör jag ofta rån osv då ligger jag lätt 80+ Sedan så växer jag fram jävligt snabbt just nu och har sköna RPare runt om mig som jag gör feta scenarion med.

Visa upp klipps och content som du gjort från Unive som du är mest nöjd med Jag är ju bara live men här är senaste då jag har väldigt bra möten där vi visar upp bra RP och hur möten kan gå till på servern (allians möte)

Hur ofta är du aktiv? Dagligen.

Finns det något annat du vill berätta för oss? Ser fram emot att visa tittarna välutvecklade scenarion på servern och visa upp oss mer.

Senast ändrad:
+Rep Riktigt duktig streamer, tror defentivt han behövs i streamer teamet för att Unive ska växa mer än någonsin.

+rep Han har riktig bra rp och han skapar så många roliga scenarion som vi tittare tycker är intressant borde få streamer rollen han kommer att hantera det bra!!

+rep, engagerad streamer som är väldigt underskattad, ge han streamer rollen så kommer han få det han förtjänar.

Stor +REP han streamar väldigt ofta och hans streams är väldigt underhållande han är även väldigt seriös och förtjänar streamer rollen till 100%

+Rep han streamar dagligen och innehåller väldigt hög rp nivå. Han är en väldigt underskattad streamer så ge han streamer rollen så ska ni få se på saker

+++rep skön grabb, jävligt bra streams, bra rp på stream, bra rp off stream då jag själv har rpat med han flera gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka