Accepterad Deeypz | Ansökan till Servervakt [Smokey Nagata] [Bjorklund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Deeypz#6718

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar: 5-7 timmar
Helger/lov: 10+ timmar

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan början av 2021, Kanske vid mars eller februari. typ 1500 timmar på bara Unive!

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Många gånger, men vill tillägga att jag fick alla dessa banns i mitt förflutna. In the past kunde man kalla mig "problem spelare" jag ville inte ont men jag hade svårt att lära mig i början. Om vi kollar i min profil så fick jag 24 banns min första dag på unive som även var min första dag i RP. På något vänster lyckades jag alltid få unbanns så jag sedan begick samma misstag om och om igen för jag aldrig lärde mig. Men sedan lärde jag mig. Om vi kollar senaste månaderna så har jag ingen bann tror jag sedan aprill eller juni! vilket är bra tycker jag för och spela så mycket som jag gör! Efter ha haft alla dessa banns har jag vart staff och sv efter allt så tror min start här är förlåten eftersom jag skötte mig efter den perioden!!! C:\Users\danie\OneDrive\Bilder\Skärmbilder\Skärmbild_20221208_191128.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ha ett extra öga i servern. Vi ska underlätta staffsen jobb med att få bort dem lallarna. Jag ska inte ändra mitt RP på något sätt och leta efter fel i tex torget, det är inte mitt jobb. Utan helt enkelt underlätta lite för staffsen och ta åtjärder på lallare som jag ser under mitt rollspel.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna hjälpa till lite iallafall för staff teamet som ett extra öga. Om jag softar i stan ex. Torget så kan jag banna lallare som VDMar osv som brukar ske tyvärr. Dem händer bugg ibland och då är det alltid bra att ha SV som kan lösa det så man inte måste stanna allt och invänta för en staff som kan lösa revive, då sparar vi bådas tid. Jag vill helt enkelt ha ett större ansvar i servern igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Finns många olika exempeln. Tex om min vän är skadad eller har dött efter ett scenario där han tex blivit skjuten säger vi. Om jag väljer ge han en magisk revive istället för att ta han till sjukan begår jag korruption. Samma sak om jag reviverar dem för dem inte har mat/vatten. Jag ska häller inte använda toggleid under scenarion för min egen vinning eller huvedtaget. Om jag är i ett scenario där jag bråkar med någon och tycker någon gör fel ska jag inte och får inte banna eller kicka personen utan jag tar klipp och gör en anmälan i forumet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka