Accepterad Deeypz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeypz

Aktiv Medlem
Meddelanden
811
Reaction score
64
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Vad heter du på discord? Deeypz#6718

Ange ditt födelsedatum 29 Mars 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För jag vill ta mer ansvar på communityt igen, jag vill börja ta mer och mer ansvar och jag känner MA en något för mig.
Delvis så har jag mycket erfarenheter som MA då jag var det 6 månader under 2022 starten och helper lite nu i början på året.
Så det som får mig att ansöka är för jag känner att jag vill ta mer ansvar igen och det är roligt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? 1 aktiv
2 kompetent
3 professionell (stavning, utryck, tal)
4 har bra erfarenheter
5 snabb i DM och lojal till servern

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med respekt. Du ska kunna prata och utrycka dig på rätt sätt i rätt lägen. Du ska inte höja rösten om det inte behövs men måste också vara bestämd och inte vika ner sig. Alltid vara vänlig och hälsa i tex intervjuer och ha bra tonläge.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man kommer in i communytit hela vägen och får ta del av 100% av unive.
Men det kommer också mer ansvar, man ska kunna reglerna och vara en del av unive.
Helt enkelt blir man medlem så är man en part av communityt!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla regler som man kan läsa i forumet (Dc, forum & servern)
bra förståelse för RP!

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att föra utvecklingen framåt, alltså lära ut RPn vi har på unive till alla nya spelare som kommer in. Hjälpa dem på bästa sätt och ge dem rätt förutsättningar.

Hur ser din aktivitetet ut? När du vill, hur du vill.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka