Nekad deepfreze | Medlem ansökning [OlleBollee]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deepfreze

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? jakob

Vad är ditt discord namn? garrygrill12

Vad är ditt födelsedatum? 3 Maj 2007

Berätta om din karaktär. Han heter ove sundberg , och är 43 år. Under nästan hela ove sundberg uppväxt så har hans båda föräldrar varit hyfsat närvarande. Men När ove sundberg precis hade gått ut gymnasiet så får han ett telefon samtal av sin pappa där han säger att hans mamma ligger på sjukhus och är allvarligt skadad. Så ove sundberg åkte och besökte sin mamma. 2 dagar senare när ove sundberg skulle gå och fixa frukost till hans pappa och mamma. Så stöter han på en läkare som letar efter han och hon säger "Din mamma har nu somnat in" han kan knappt fatta det, han släpper frukostbrickan i golvet och rusar till sin pappa. Sedan ringer han sin syster Petra och berättar om deras mamma och hon skyndar sig allt vad hon kan. Petra brister ihop när hon kommer fram och ove sundberg försöker trösta henne. Men det går inte så att till och med att hon knappt kan vara närvarande på begravningen. Sedan efter begravningen så minskar relationen mellan han och sin syster och dem har inte hört av från varandra sen dess .ove sundberg gick vidare i livet sökte efter en partner som kunde hålla hans liv i rörelse. Han hittade en trevlig tjej när han var 33 år och dem dejtade ungefär 1 år och han förlovade sedan till tjejen som hette Tindra. Förhållandet höll i ca 3 år. Deras villkor stämde inte överens med varandra och det helt enkelt slut. Det har inte hänt något stort eller intressant efter det. Men han fick ett jobberbjudande från kriminalvården, det var liksom hans dröm. Eftersom hans pappa en gång hade jobbat där. Annars har han haft lite småjobb som elektriker och jobbat med samhällstjänst. Han har alltid varit den person som tar andras välmående före sitt egna. Och det har bildat den person han är idag. Man skulle kunna säga att ove sundberg har en rätt så utvecklad humor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med ett positivt klimat och att sprida glädje. Jag kommer även alltid att jobba hårt på mina arbetsplatser och det jag tycker är kul på servern. Jag kommer alltid att vara trevlig och snäll.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att en person går in i rollen av en karaktär eller agerar på ett sätt som främjar motståndaren eller den andra sidan i en situation eller konflikt som händer på servern.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ett exempel som jag tycker är viktigt är ooc då det blir tråkigt ifall jag rpar som det ska och hamnar i t.ex. slags mål men sen från ingenstans kommer hans kompis som han inte pratat med antingen via radio eller mobil kommer från ingen stans och slår mig utan anledning då dom inte vet vad som har hänt och då kan det även leda till RDM som betyder att man dödar utan någon anledning

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja mycket då jag har spelat på servern tidigare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nop

Vidare till muntlig, du har 48 timmar på att ta intervju. Om du inte tar den blir du automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka