Nekad deepfreze | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deepfreze

Icke Medlem
Meddelanden
58
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199528465386/

Ditt Hex-ID: 11000014ba3a032

Vad är din discord tagg? stannaadd

Vem var det som bannade dig? bubbelgum

Bild på banmeddelande: bubbel.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en grabb och var sjukvådare vilket man inte ska göra för jag jobbar ju på sjukvården

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hoppar ut ur bilen och slår en kille 2-4 gånger vilket var väldigt dum för att jag skulle ta interjuv med en grabb och då när han tar min kompis hoj så slog jag honom vilket var väldigt dum sjukvården men aa

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var jag som gjorde fel och att lalla som jag gjorde för de är ju suntförnuft att slå nån och man jobbar på sjukvården så det var mitt fel och ingen annans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag tar alltid lärdom av mina misstag och gör aldrig om dem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att inte slagit han det gick lite förfort med tänkete för om jag hade varit smart skulle jag inte slagit han

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja och ber hemsk mycket om ursäkt och hoppas ni staff kan förlåta mig för detta och bubbelgum gjorde 100% rätt att banna mig men tycker jag borde få en chans till

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka