Nekad deep_gringo | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

FrukostFrallan

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Edward

Vad heter du på discord? deep_gringo#8148

Ange ditt födelsedatum 4 Juni 2010

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Måndag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 17:00-23:00)
Tisdag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 17:00-23:00)
Onsdag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 17:00-23:00)
Torsdag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 14:30-23:00)
Fredag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 14:30-01:00)
Lördag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 09:00-01:00)
Söndag (Lovdagar 09:00-01:00) (Vardagar 09:00-23:00)
Jag är alltid aktiv i discord

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan September 2021, tog en liten paus från min dator i december men kom tillbaka i Februari.

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/909911369862774844/996461293391331470/unknown.png

Har du varit blacklistad någon gång? Nej

Vad är en servervakt enligt dig? Att vara servervakt är lite som att vara ministaff. En servervakt ska underlätta staffsens arbete. En servervakt är en person som högst kan banna en spelare i 60 minuter. En servervakt ska se till att det finns en viss grad av rp. Ett exempel är att en person kommer in på en bilaffär och frågar "Vilken knapp ska jag trycka på för att sätta igång motorn? " Då ska alltså en så kallad servervakt ta åtgärder på det. Ett annat exempel är att man ser en person som lallar och går runt och slår ner folk på piren. Då ska en servervakt genomföra en svban. Om man anser att bannen som man har lagt på en spelare bör vara längre än 60 minuter så kan man skicka ett sorts meddelande i en discordkanal då en staff får avgöra om bannen ska vara längre, eller inte.

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Jag är lämplig som servervakt för att jag är driftig, seriös och trevlig. Servervakt har jag varit förut och jag kan alla commands. Jag kommer hjälpa andra spelare samt få bort dom personer som förstör. Jag har mycket erfarenhet inom rp och jag vill verkligen försöka få andra att uppleva en fantastisk rp.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? Jag tycker att en bra servervakt ska vara aktiv och alltid vilja det bästa för Unive, inte för att ha en roll på discorden som man tycker är "cool". En bra servervakt ska ingripa när den ser något som bryter mot en regel. om man är servervakt ska man använda sina kommandon och perms på rätt sätt, samt ha en felfri rp.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Servervakt abuse eller "sv abuse" som många brukar kalla det handlar tillexempel om att du har varit med om en bilkrock och är skadad men istället för att få vård så väljer du att göra /revive vilket innebär att du återupplivar dig själv. Servervakt abuse är aldrig okej. Att vara servervakt innebär ett stort ansvar som man ska sköta på ett bra sätt.

Du har blivit nekad, orsakerna kan variera.

- Uppfyller inte våra krav
- Inkorrekta formuleringar och svar gällande servervakt-positionen
- Uppfyller inte de svar vi egentligen vill ha
- Negativ historik
- Eller bara att vi anser att du inte är lämplig för servervakt.

Var vänlig och sök igen om 1 vecka, dock må det inte hjälpa.
Mvh Servervakt Ansvariga

Tillbaka