Nekad deenniist99 | Whitelist ansökning [Wilma]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

deenniist99

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/-HeaDShoT-/

Vad är ditt namn i verkligheten? Dennis

Vad är ditt discord namn? Deenniist99#1682

Vad är ditt födelsedatum? 7 Juli 1999

Berätta om din karaktär. MIn karaktär heter Ola Conny, han är från landet o kom in i stan med sin bror Ola Pelle om hopp att få ett bättre liv än att mjölka kossor. Han är 30 år gammal och 2 m lång. Han håller på med kriminella saker som att plocka weed och sälja weed. Han är jävligt smidig och bra på att prata sig ut ur saker och besitter en enorm socialkompetens att självaste Kevin hart ser dålig ut. Min karaktär har både en mörk och ljus sida. Han jobbar som Postnord arbetare men på sidan är han kriminell som älskar bilar.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag tycker att jag ska bli Whitelistad eftersom att jag spelar väldigt mycket och har verkligen fastnat på detta spelet. jag kan alla regler och vill verkligen inte förstöra för någon annan. jag lever verkligen in i min roll och tycker det är sjukt kul att träffa alla andra människor och deras roliga roller.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Eftersom att jag spelat på denna server ett par dagar nu så har jag lärt känna ganska många personer på denna servern och tycker att alla är väldigt roliga. Många lever in i sina roller och det är något som kan vara svårt att hitta, det är en stor server och det finns alltid folk att snacka med.

Hur hittade du Multistaden? Jag och min kompis sökte efter en bra RP server och stötte på Multistaden

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål är att lära känna många som möjligt och bidra med roliga situationer och bra RP. Allt ifrån lagliga till kriminella situationer.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka