D
Deleted member 4294
Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/
Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4
Vad är din discord tagg? Deeney#9398
Vem var det som bannade dig? Frida
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag driftade utanför polisstationen och ville visa folk min bil sen så såg jag polis och jag tänkte bara jag ska nog stoppa snart, jag driftade lite till sen skulle jag stoppa och jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte en felaktig ban, satffsen gjorde det bästa dom kunde göra.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2-3 gånger och jag har aldrig gjort samma misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde stoppa med att drifta och inte ens börja drifta från första början, det var fel från mig. det var aldrig tanken om att cop baita det var det faktiskt inte. jag skulle bara visa min bil som jag hadde nyss kjöpt och såklart ville jag gå och vissa den runt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag aldrig kommer drifta med bilar utanför polisstation eller när jag ser en polis så kommer jag inte pröva få polisen efter oss
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4
Vad är din discord tagg? Deeney#9398
Vem var det som bannade dig? Frida
Hur lång tid var din ban? 7 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag gjorde fel
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag driftade utanför polisstationen och ville visa folk min bil sen så såg jag polis och jag tänkte bara jag ska nog stoppa snart, jag driftade lite till sen skulle jag stoppa och jag blev bannad
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det är inte en felaktig ban, satffsen gjorde det bästa dom kunde göra.
Hur många tidigare avstängningar har du? 3
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad 2-3 gånger och jag har aldrig gjort samma misstag
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde stoppa med att drifta och inte ens börja drifta från första början, det var fel från mig. det var aldrig tanken om att cop baita det var det faktiskt inte. jag skulle bara visa min bil som jag hadde nyss kjöpt och såklart ville jag gå och vissa den runt.
Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, att jag aldrig kommer drifta med bilar utanför polisstation eller när jag ser en polis så kommer jag inte pröva få polisen efter oss
Har du läst våra regler? Ja