Nekad Deeney | Ban överklagan [Patrik_]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 4294
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

D

Deleted member 4294

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4

Vad är din discord tagg? Deeney#9398

Vem var det som bannade dig? Frida

Hur lång tid var din ban? 7 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? cop bait

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anser att denna bannen är felaktig, men jag förstår endå att det var svårt för hon att veta. jag skulle bara visa folk min nya bil men och jag hamnade utanför polisstationen och börja visa dom mina tricks

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag driftade utanför polisstationen för att jag skulle testa min nya bil och det var många folk utanför som stod och kollade på mig och jag fortsatte bara för att folk kollade, det hade inget med cop bait och göra

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det är en felaktig ban för att jag pröva inte cop baita det var inte tanken. jag ville bara vissa folk vad min bil kunde göra.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. . jag har lyckats att lära mig av tidigare bans. Jag har aldrig gjort samma sak.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag kunde visa min bil något annat ställe som ett car meet, race bana eller vid en parkering. det var fel från mig att drifta vid polisstationen, tanken var inte att cop baita bara visa min bil och köra vidare

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja, jag kommer drifta med min bil på ett säkert ställe vid en race bana eller car meetup och inte bredvid en polisstation.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka