Accepterad Deeney | Ban överklagan [Birful]

• Trådskapare Trådskapare Deleted member 4294
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
D

Deleted member 4294

Gäst
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Milan

Vad är din discord tagg? Deeney#9398

Vem var det som bannade dig? Sverigedemokrat

Hur lång tid var din ban? 8 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Combatlogg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag anser att denna bannen är felaktig, men jag förstår endå att det var svårt för honom att veta.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. . Det var såhär jag och min vän var ute och körde min vän blev stoppad och hans körkort blev indraget. Ett tag senare så får vi polisen efter oss och min vän kör bilen (han utan körkort) jag sitter där bak i bilen och är oskyldig då jag har inget olagligt på mig. Han valde att köra ifrån polisen då han inte hade körkort och han viste att han skulle fått fängelse för olovlig körning då det var samma poliser som körde efter han som innan. Efter att det har varit biljakt ett tag så flyger jag ut ur bilen och blev väldigt arg på min vän för han borde ha stannat. Sedan så lämnar jag spelet då jag inte har något på mig och jag inte körde bilen så jag är oskyldigt. Och nu när jag går in några dagar senare så ser jag att jag är bannad. Jag vill också säga att när jag lämnade spelet så var inga poliser i närheten av mig och de måste säkert ha trott att jag combatloggade när de var nära mig men så var inte fallet. Jag förstår även polisernas sida i denna händelsen då det är delay på när en karaktär lämnar spelet.. men nästa gång jag ska avsluta spelat ska jag snacka med polisen om det är okay

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en felaktig ban då jag lämnade spelet innan poliserna var där.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har gått bra, har inte gjort om samma misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, jag skulle snacka med polisen om det var okay och att jag ber om ursäkt om det som min vän gjorde. jag skulle ha väntat men jag var så arg på min vän under tidens gång så jag lämna, det kommer inte ske igen!

Har du lärt dig någonting efter din ban? an? ja att alltid lösa problemen innan man avslutar spelet eller något annat.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka