Nekad Deeney | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mbappe

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad4

Vad är din discord tagg? Deeney#4280

Vem var det som bannade dig? 320

Hur lång tid var din ban? perm

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern, Forumet

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Klakesko

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? 320 bannade mig eftersom han trodde jag hade kontakt med Virket, Martin, tutu och många andra. Men det har jag inte! Jag har aldrig pratat med dessa under tiden jag spelade på servern. Jag vet knappt vilka dem är vi är liksom gemensamma vänner. vi känner varandra från kompisar. Jag har aldrig haft kontakt med dem! Jag hjälpte till och med servern med lite bugs under tiden jag var bannad i januari. Jag gick in med mod meny och hjälpte 320 med lite Triggers. Jag vill så gärna tbx och jag hoppas verkligen 320 godkänner denna ban överklagan så jag kan komma in och lira lite

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. snackade med 320 o bullen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker den är felaktig från mitt prespektiv då jag ej har kontakt med dem grabbarna, jag vill bara spela på servern och göra servern till ett bättre ställe. Jag hjälpte 320 med triggers och dupes. jag har inget emot philip, qurikz och andra spelare på servern. Tycker alla är härliga! Jag tycker själv jag förtjänar en chans då jag ej har kontakt med dem grabbarna och är en härlig grabb. Själv så vet jag inte varför jage bannad men sist vi snackade var det om detta. Kunde betyda enormt mycket ifall jag kunde få 1 till chans, det skulle uppskattas som fan. Och tro mig nu, jag kommer inte facka upp denna chansen när jag kmr tbx om jag ens kmr tbx. Jag kmr bara lira lite rp och inget annat. Kommer inte göra fler problem, när jag var tillbaka senast gjorde jag inga problem och var duktig.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lite backlists

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte snackat med 320 kanske, jag vet inte haha

Har du lärt dig någonting efter din ban? yessir

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag kommer ej skapa problem eller något likande längre, tro mig på denna! Snälla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka