Nekad Deeney | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeney

Icke Medlem
Meddelanden
341
Reaction score
94
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad

Vad är din discord tagg? Deeney

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: grön.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anitchetat bannade mig, jag brukar gå in o fuska på King of the hill servrar och 100k or die servrar och jag har råkat connecta med det nån gång. Ni kan dessutom kolla logs, har ej dödat många alls eller något liknande, har aldrig blivit anklagad för fusk, aldrig hamnat i något support ärende eller liknande. Jag brukar inte hamna i skottscenarion och det vet staffsen mycket väl . Aldrig haft nån pc check eller liknande. Ni kan kolla logs o se att jag aldrig brukar vara inne o skjuta. OM man genuint kollar mina logs ser ni ingen nytta för mig att använda fusk

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sov lite för jag var skit trött.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde givetvis fel och det står jag för 100% men under mina snart 4 år på servern har jag aldrig varit "skottspelare" eller någon som har fuskat. Jag har aldrig blivit anklagad nåognsin. Logsen visar även att det ej fanns någon anleding för mig o fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. dumheter

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jaåå, inte gått in med fusk på någon slags server.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Javisst

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Om ni kollar logs finns det 0 nytta för mig och använda fusk och mina logs är något av det renaste ni kommer se. Det var otroligt vårdslöst av mig och det kommer inte ske igen. Där kan jag sätta handen på hjärtat och säga. Mitt fel! Kolla gärna logs och återkom. Använde inte det på unive, då hade mina kill logs och shoot logs flygit i luften men ja kolla gärna.

Kolla gänra på en fuskares logs och kolla på mina. Stor marginal/skillnad kommer ni se.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka