Nekad Deeney | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Deeney

Icke Medlem
Meddelanden
341
Reaction score
94
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199004961492/

Ditt Hex-ID: 11000013e44cad

Vad är din discord tagg? Deeney

Vem var det som bannade dig? 320

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: intebannad.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Anitchetat bannade mig, jag brukar gå in o fuska på King of the hill servrar och 100k or die servrar och jag kanske har råkat connecta med det nån gång. Ni kan dessutom kolla logs, har ej dödat många alls eller något liknande, har aldrig blivit åtalade för fusk, aldrig hamnat i något support ärende eller liknande. Jag brukar inte hamna i skottscenarion och det vet staffsen mycket väl själv. Aldrig haft nån pc check eller liknande. Ni kan kolla logs o se att jag aldrig brukar vara inne o skjuta. ifall ni kollar logs kan ni klart och tydligt själva se att det inte ens är nödvändigt för mig o fuska. varför ska jag riskera blacklist för det?

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag sov lite för jag var skit trött.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. 100% rätt ingen tvekan, man går ju utifrån det systemet säger ju för det är d man ska lita på. Jag var aldrig bannad från fini Ac från första början och det sa jag till 320. Jag har haft fusk på min dator och även använt det på 100k or die servers och det kan ha hänt att jag har kommit in med fusket på unive men aldrig riktigt använt det. Jag har aldrig på mina 3 år blivit anklagad för fusk någonsin!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Dumheter o annat trams.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte fuskat alls på FiveM. Tänkt smartare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp!

Du vet själv att jag aldrig någonsin blivit anklagad för fusk på mina 3 år på servern, inte ens 1 endaste gång. Jag fuskar på 100k or die servers o sånt trams. Jag har gått in med fusket på unive ja men aldrig använt det mot någon och det var inte mening att gå in med det. Det har förmodligen hänt ett par gånger. Det var otroligt vårdslöst av mig och det kommer inte ske igen. Kolla min LOGS.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka